یزدفردا:مسئول کانون مساجد استان یزد از اجتماع بزرگ محکومیت هتک حرمت به ساحت پیامبر بزرگوار اسلام در کانون های فرهنگی هنری و مساجد محوری سطح این استان خبر داد.
محسن رستگاری، مسئول کانون مساجد استان یزد با اشاره به عمل نفرت انگیز توهین به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ع) گفت: محکومیت هتک حرمت به ساحت پیامبر اسلام پنج شنبه هفته جاری( 27 مهر) بعد از نماز مغرب و عشاء در مساجد محوری مرکز استان و شهرستان های یزد برپا می شود.
رستگاری از حضور گسترده آحاد مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه بویژه ائمه محترم جماعات، اعضای بیش از 463 کانون فرهنگی و هنری مساجد، خانواده معزز شهدا و شخصیت های فرهنگی، مذهبی و اجرایی استان خبر داد.
وی گفت: مردم مومن و ولایتمدار با حضور گسترده در این اجتماع ، ضمن اعلام تنفر از هتاکان به ساحت منور پیامبر اعظم(ع) حمایت خود را از امت اسلام در مقابله با توطئه های فرهنگی و ضد دینی را ابراز می دارند.
رستگاری سخنرانی، قرآئت بیانیه و اعلام انزجار از اینگونه اعمال شنیع و نفرت انگیز را از جمله برنامه های این مراسم اعلام کرد.
مسئول کانون مساجد استان یزد خاطرنشان کرد: این تجمع اعتراض آمیز در شهرستان یزد در مساجدی نظیر مکتب امام، مسجد ولایت، امام حسن مجتبی صفائیه و مسجد جامع نجف آباد برپا می شود.
وی خاطرنشان کرد: این اجتماع همزمان با اجتماع سراسری فعالان فرهنگی مساجد در محکومیت توهین به ساحت نبی مکرم اسلام در 32 استان کشور برگزار می شود

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا